FAQ

Op deze FAQ pagina vind je de meest gestelde vragen.
We hebben ze voor je op een rijtje gezet onder de volgende onderwerpen:

Wanneer je als deelnemer op CODE49 bent, of wanneer je interesse hebt in het huren van een groepsruimte op CODE49.

Staat jouw vraag hier niet bij, aarzel dan niet ons te mailen via info@code49.nl. We zullen je dan zo snel mogelijk antwoorden.

Deelnemer op CODE49

Hoe kom ik op CODE49?

Ons bezoekadres is: Vuursesteeg 1, 3749 AN Lage Vuursche. Kijk hier voor een actuele routeplanner. Met het openbaar vervoer, zie 9292.nl (bushalte Venwoude). Vanaf station Hilversum of Den Dolder met bus 59 (1x per uur, niet op zondag), OV fiets of met een taxi.

Is er wifi op CODE49?

In alle trainingsruimtes, kamers en openbare ruimtes is wifi aanwezig. Op verzoek van de teacher/trainer kan de wifi in de trainingsruimte uitgezet worden.

Na mijn verblijf op CODE49 heb ik spullen laten liggen. Waar kan ik terecht voor informatie?

Stuur een mailtje naar hd@venwoude.nl of bel via 035 666 8447, en vermeld wat je kwijt bent, waar je het vermoedelijk hebt laten liggen en aan welke training je deelnam. Je krijgt dan bericht of het voorwerp gevonden is of niet, en waar je t kunt komen ophalen. Gevonden voorwerpen worden ongeveer een maand bewaard en worden daarna naar een kringloopwinkel gebracht.

Is er beddengoed en een handdoek als ik een kamer heb geboekt op CODE49?

Als je overnacht op een kamer op CODE49 zijn beddengoed en handdoeken aanwezig. 

Kan ik al de nacht voor de training komen of een nacht langer blijven?

Dit is alleen mogelijk voor mensen die uit het buitenland komen en afhankelijk van de  beschikbaarheid van overnachtingsplekken. Uiteraard zijn hier extra kosten aan verbonden. Meer informatie via bookings@venwoude.nl.

Kan ik mijn consumpties bij de receptie met een pinpas afrekenen?

Bij de receptie kun je met allerlei soorten bankpassen en creditcards betalen, ook contactloos.

Ik volg een streng dieet; moet ik mijn eigen eten meebrengen?

Het eten op Venwoude is erop gericht om te ondersteunen in het diep persoonlijk werk dat op het landgoed wordt gedaan.
We kunnen zonder additionele kosten rekening houden met de volgende dieetopties: glutenvrij, lactosevrij en vegan. De volgende alternatieven zijn standaard aanwezig: speltproducten,  vegan melkproducten, geitenkaas of -yoghurt etc. Voor medische diëten en andere uitzonderingen wordt een toeslag berekend en kunnen dienovereenkomstig worden bereid in afstemming met de Chef. Omdat we voor meerdere groepen koken kunnen we niet ieders persoonlijke dieetvoorkeuren honoreren. Twijfel je of met jouw dieet rekening kan worden gehouden, vermeld dit dan op je aanmeldformulier  voor de training of stuur een mail naar keuken@venwoude.nl

Is er een föhn aanwezig?

Ja er zijn föhns beschikbaar die je kunt lenen. Ga hiervoor naar de receptie.

Kan ik mijn kleding wassen tijdens mijn verblijf?

Dat ligt aan de afspraken die zijn gemaakt met de trainer. In de basis is het bij korte verblijven van minder dan 6 dagen alleen bij hoge uitzondering mogelijk om te wassen. Bij retraites vanaf 6 dagen kan dit in afstemming met de trainer en de groep. De kosten voor wassen en drogen bedragen 10euro.

Is er een strijkijzer aanwezig?

Ja die is aanwezig. Ga hiervoor naar de receptie.

Zijn de kamers voorzien van een wastafel?

Sommige kamers wel, maar niet allemaal. Het is afhankelijk van in welke kamer je wordt ingedeeld. De indeling van de kamers is afhankelijk van in welke groepsruimte het event/retraite plaatsvindt. Wel is er op elke gang sanitair – met wastafels – aanwezig.

Ik kom met mijn camper/tent, is er sanitair waarvan ik gebruik kan maken?

Ja dat kan zeker! Het groepsgebouw/sanitair is dichtbij de tent/camperplek en hier kun je ten alle tijden gebruik van maken.

Ik kom een dag van tevoren aan en kan inchecken vanaf 18:00uur, maar mijn vlucht/vervoer is al veel eerder. Kan ik dan al terecht bij CODE49?

In principe kan dat, maar mogelijk kan je nog niet inchecken voor je kamer. Je kunt dan plaatsnemen in de lounge of een wandeling maken over het terrein. We verzoeken je hierbij afstand te houden van de zalen, in verband met privacy van de groepen die daar aanwezig zijn.

Ik kom met voorovernachting, maar arriveer pas na de inchecktijd. Kan ik alsnog inchecken?

Stuur hiervoor uiterlijk een week van tevoren een mail naar bookings@venwoude.nl. Wij sturen je dan de benodigde gegevens en uitleg hoe je bij je kamer komt. Meld je de volgende dag wel alsnog bij de receptie.

Kan je ook buiten retraites om op CODE49 overnachten?

Dit is niet mogelijk. Overnachten op Venwoude is alleen mogelijk binnen een retraite die er wordt georganiseerd.

Kan ik kamernummer X in gebouw Y reserveren?

Je kan je voorkeur aangeven bij de boeking, onder ‘opmerkingen’. Wij proberen dan altijd zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van de klant wanneer we de kamerindeling maken, maar wij kunnen hierin niets garanderen.

Is er een agenda en overzicht van de retraites die op CODE49 worden georganiseerd?

Dit is te vinden op de website van Venwoude: https://www.venwoude.nl/agenda/

Huurder op CODE49

Waar vind ik de prijzen voor zaalhuur en overnachtingsaccommodatie?

De offertes worden op maat gemaakt, waarbij rekening wordt gehouden met de verblijfsduur, aantal personen,  of het om een eenmalig verblijf gaat of om meerdere modules in een jaar, etc. Een offerte kun je aanvragen door een mail te sturen naar verhuur@venwoude.nl en daarin jouw wensen t.a.v. verblijfsperiode en duur, grootte van de ruimte en groep, overnachtingsmogelijkheden, etc.

Kan ik de beschikbaarheid van ruimtes online bekijken?

Dat is helaas nog niet mogelijk. De verhuur van trainingsruimtes is gekoppeld aan de beschikbaarheid van overnachtingsmogelijkheden.  Stuur een mail naar verhuur@venwoude.nl voor de meest actuele informatie.